Algemene vragen

Welke betaalmethode kan ik gebruiken?

Wij accepteren iDeal, Mastercard en Klarna.

Hoe kan ik zoeken naar producten op de website?

U kunt al onze producten zoeken middels het navigatieblok of zoekfunctie.

Hoe kan ik een cadeaubon kopen?

Cadeaubonnen zijn binnenkort te koop.

Bestellingsproblemen

Mijn verzendadres klop niet, wat nu?

Neem onmiddellijk contact met ons op met uw juiste adres en bestelnummer. Indien mogelijk passen wij uw adres aan voordat het verzonden wordt. Als het pakket al is verzonden en het pakket is zoekgeraakt, kunnen we op geen enkele manier een terugbetaling of vervanging verwerken. Houd er rekening mee dat dit een fout van uw kant is, maar we zullen ons best doen om u te helpen.

Wat is de verzendtijd?

Verwerkingstijd:
Bestellingen uit Nederland en België worden binnen 0-1 werkdag verwerkt (maandag t/m vrijdag).

Levertijd:
Bestellingen binnen Nederland en België worden binnen 2-3 werkdagen bezorgd. Bestellingen die op zaterdag en zondag worden geplaatst, worden uiterlijk woensdag geleverd.

Opmerking:
Verzend- en retourkosten worden niet vergoed tijdens promotieperiodes. Levertijden kunnen worden vertraagd door onvoorziene omstandigheden. Voor bestellingen buiten Nederland en België: 5-10 werkdagen.

Product & Voorraad

Zijn de producten veilig?

Absoluut, maar wij adviseren dat de producten die wij verkopen kleine onderdelen bevatten die gevaarlijk kunnen zijn voor kinderen onder de drie jaar. Het is van essentieel belang dat ouders of verzorgers te allen tijd toezicht houden wanneer dit product in de buurt van jonge kinderen wordt gebruikt.

Hoe snel hebben jullie weer voorraad?

Wij vullen maandelijks onze voorraad.

Krijgen jullie ook nieuwe producten?

Ja, wij zijn bezig om ons assortiment uit te breiden.

Retourneren & Ruilen

Wat gebeurt er met de producten die retour komen?

Alle geretourneerde producten worden apart ingezameld. U krijgt altijd een gloednieuw product.

Wanneer kan ik mijn terugbetaling verwachten?

Houd in alle gevallen rekening met maximaal 7 werkdagen. Als u uw terugbetaling nog steeds niet heeft ontvangen, neem dan contact met ons op.

Wat is het retourbeleid?

U heeft het recht om binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling producten te retourneren. Om in aanmerking te komen voor retour, moeten de producten voldoen aan onze retourvoorwaarden: geen gebruikssporen, alle labels en accessoires dienen aanwezig te zijn en de verpakking moet intact zijn.

Kan ik mijn aankoop ruilen?

Ja, maar alleen voor een product van dezelfde prijs. Het product dat u heeft gekocht, moet bij aankomst ook in de originele verpakking zitten, ongeopend. Voor verzendinstructies dient u contact met ons op te nemen. Zodra wij het pakket hebben ontvangen, verzenden wij het gevraagde product.

Betalen jullie de verzendkosten van mijn pakket terug als ik het retour stuur?

Wij vergoeden u alleen de verzendkosten als er sprake is van een defect bij uw aankoop tot een bedrag van 10 EUR. Als de verzendkosten dit bedrag overschrijden, bent u verantwoordelijk voor het resterende bedrag.

Kunt u geen antwoord vinden?